2014. március 5., szerda

Életkép

 Jake:


Emberek!!
Megőrülök a húgomtól! Állandóan lenyúlja a laptopomat, és valami idióta kis lüke sellős játékot játszik rajta. Azt mondja, hogy azért szereti, mert a játékban is Arielnek hívják a főszereplőt, úgy mint őt.
Sőt, még hasonlít is rá. Hát, nem tudom, lehet. Az igaz, hogy a nevük meg a hajuk hasonlít, de a húgom nem sellő...legalábbis nem tudok róla, hogy az lenne. :) Bár imád úszni...na jó, hagyjuk.
Na most visszaraboltam tőle, ami az enyém :) és írok is. Jó, nyugi, nem téptem meg nagyon a piros haját. :)
Lényeg a lényeg, kaptam egy emailt tegnap, rövid volt, de a bátyám írta!! Méghozzá azt, hogy felszállt a vonatra Madridban. Nem tudni, mikor érkezik, de jön!! Úúú, nagyon para,
egészen kicsi koromban láttam utoljára, lehet, hogy meg sem ismerem??

Luna szerint 'egy kissé' szószátyár vagyok, mert elég lett volna egy szó is: en tránsíto
Ez a lány mindig mindent jobban tud? Mondjuk szerintem ez alapból két szó, de mindegy.
Na, megyek is, tisztázom vele.
Jó-jó , nem bántom túl erősen... :D de azért már mégiscsak nekem legyen igazam, ne neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése