2016. szeptember 15., csütörtök

Blythe minik

Valakit elfelejtettem megemlíteni, igaz nagyon picike, de azért, no! Neki is jár, hogy szó és kép essék róla.
Volt nekem egy mini Blyth babám, régebben írtam már róla is. Namost, ebből a pindurka méretből nem volt szándékomban többet begyűjteni, bár az a kis nyomiarc és a szemforgatás nekem nagyon bejövős :) De, ezt a témát (nemkell mégegy miniblájt) szintén betehetem a nem egészen úgy lett, ahogy gondoltam c. dobozba 😃
Merthogy, jártomban keltemben, felfigyeltem egy picur, ámde eléggé hajas, hason kitekeredve a barbik közé hajított kis alakra. Felvettem, és hát, egy LPS Blythe nézett rám.
Ő az, gatyóban, felsőben, csizmákkal, és a hajában az eredeti gumikkal. Szép zöld szemei vannak, és a haja eszméletlenül sok, gyönyörű, és selymes. A kis csipkés szélű gatyót nem lehet levenni róla, mert nem tépőzáras, így abban fürdött meg, sampon-balzsam, meg lett ápolva a ruhadarab is 😀
Most itt vannak ők kettesben:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése