2018. október 3., szerda

Ősz

Jó, tudom, már egy hónapja ősz van.
De most csak úgy ideteszek pár őszi hangulatú képet csak úgy magamnak, mert tetszenek. 
Ez pl. eléggé tetszik most, jól összegyűjtve, ami jó és kellemes az őszben. Mondjuk, nekem a forrócsoki helyett TEAaaa . 
Ami meg nem a jobbik része a dolognak, mint köd, hideg, nyirkos, sötét, stb. az ilyeneket hagyjuk is :)

Szép kellemes andalgós sétára csábító út, csodás őszi levelekkel. Örök örömforrás a színes falevelek!
 A mi hazánk egyik kedves madara, a cinege. Igazság szerint jobban kedvelem a tavaszt hirdető hangját, a nyitnikéket, de ő ilyenkor a nyár múltát énekelgeti, ez van, nincs mit tenni : kicsit ér, kicsit ér. Mindegy is, egyik kedvenc kismadaram mindenképpen. 
Tehát, ősz . Hamarosan kezdődik a készülődés a télre, a Karácsonyra.

4 megjegyzés:

  1. nekem a kedvenc évszakom az ősz. mert olyan szép színes. Színesebb mint a tavasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tény és való, tavasszal a zöld tobzódása van, ezer árnyalatban. Nekem az is nagyon kedves. De az ősz színeit nagyon szeretem én is .

      Törlés
  2. Én imádom a ködöt! Az olyan, mintha akkor valami misztikus búra alá kerülne a világ. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy így leírod, így egész más a hangulata! :) Mindjárt más!

      Törlés