2013. október 29., kedd

Even After High

 Hol volt, hol nem volt....

 A Mattel megint jót talált ki. A mindenki által ismert mesehősök gyerekeit formázta meg, persze a szokásos, és szükségszerű körítésekkel együtt, mint filmek, kiegészítők, stb. Az alapötlet, hogy az egész egy iskolában történik, már egyszer sikeres volt, mint tudjuk, a MonsterHigh őrület a mai napig is nagy divat.
Itt a szereplők a szüleik történetét játszák újra, de van persze, aki lázadó, és mást szeretne :)
Az első széria szereplői:

Szerencsére ezek a babák nem szörnyszerűek,és nagyjából normál színűek,ebben is eltérnek a MH vonaltól.Kicsit talán kevésbé ropiszerűek, és mindenképpen kedvesebb , sőt szép az arcuk. Ha lenne Wishlist-em, akkor menten felírnám rá ezeket a babákat!Nagyon szépnek találom őket.
 A MonsterHigh babák közül nekem jobban tetszenek azok, akik nem annyira hullaszínűek.Nekem Cleo van meg a színesebbek közül , és Toralei. A másik kettő már sápkórosabb: Frankie és LagunaBlue :) De nagyon szeretem őket,nem utolsó sorban a mozgathatóságuk miatt.Ellenben öltöztetni és ruhákat gyártani rájuk nem mindig könnyű.
Most még megmutatok valakit,  Piroska lánya, Cherise Hood.Azt olvastam, hogy Karácsony előtt már kapható lesz(na, nem nálunk,persze )

 És még egy csoportkép:
Még egy pozitívum : nekem mindig az AfterEight , a mentás őrült finom kedvenc csokim jut eszembe a nevükről :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése