2013. november 7., csütörtök

Blythe mini

   Egy babás blogban, csevi-nél láttam kívánságlistát legutóbb.Jó kis lista :) Örömmel fedeztem fel rajta a MT Tristent ! Bár megint megállapítottam, hogy élőben (itt les a monitor mellett, ahogy írok :)  ) szóval élőben sokkalta szebb! Úgy érzem, egyre türelmetlenebbül várja, hogy mikor írok végre már róla is :) Na de visszatérve a témához, a listán látott babákról akartam írni.
Egy időben nekem is tetszett a Pullip , Blythe és a hasonló 'nagyfejűek',akiknek elég sok és jó ízületeket terveztek a mozgathatósághoz. Nézegettem is a neten, hogy vennék, de aztán letettem róluk, többek között a következő , A -LEGFŐBB- BABA -ÉRDEKÉBEN :) akit már nagyon-nagyon várok...de róla kicsit később írok majd.
Eszembe  jutott viszont, hogy van azért itt valaki , bár a legkisebb , de mégiscsak Blythe, aki nagyon kis aranyos és szeretni való, és így vele elég is nekem ebből a típusból.
Most megmutatom nektek őt is , az egyik  Little's PetShop Blythe baba.Van belőlük egy csomó féle, különböző színű hajakkal és szemekkel, meg ruhákkal. Ő Little's PetShop Desert Fun.

Itt a katalóguskép róla. A ruhácska van vagy 2-3 cm :)
 Varrtam neki egy melegebb ruhát,mert mégiscsak jön az ősz, vagyis már itt van, na.:) Szabadidő féle kétrészes,jó meleg,puha polár anyagból , nadrág és felső, meg egy sál.Most már nem is értem, miért ilyen kis durcás? :) Kellemes meglepetés volt amúgy a haja, azt gondoltam, hogy egy ilyen csepp babának, főleg hogy hullámos is, majd nem lesz valami jó minőségű haja, de nagyot tévedtem.Mosás után is gyönyörűen beállnak a hullámok, könnyen és jól fésülhető, és nagyon finom tapintású.



 Egy csapat kiskutyával és Aranyhaj-minivel :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése