2013. november 29., péntek

Hajak,parókák

 Mint tudjátok, a Moxie Teenz babák parókás megoldású hajjal készülnek, ami nagyon klassz, mert egy-egy újabb hajjal egészen más karaktere lesz a babának.Az én MT Arizonám, másik nevén Hürrem , viszont paróka nélkül érkezett hozzánk. Naná, hogy nem sokáig maradt kopaszkán :)
Először gyorsan kölcsönkért a barbiktól egy kötött ruhát, meg egy kötött pulcsit (by me ) ezek mivel nyúlnak, fel tudta húzni őket.Majd belebújt egy éppen ott heverő hajkötegbe. Így:

 Nem tudom, ki hogy van vele, de én ezekkel a szemekkel nem tudok betelni már második éve.Annyira széééépek!!
Nemsokára készítettem neki egy saját hajat is,na meg az ékszereket,amiről végül a neve ráragadt, ezt:

Újabb hajkészítő próbálkozásom első részét mutatom meg most.
Arizona a  szépen szolidan kislányos copfokba font Hürrem hajjal,meg a hozzávalókkal.Meg a kávémmal :) Meg a művészi rendetlenséggel.
Tristen: - Hürrem, most komolyan, ebből a rongyból lesz a hajad? Nem leszel nagyon ronda benne??
Hürrem: - Bolond vagy te lány, ez csak a parókasapi lesz!
T:-Jaaaa, akkor jó.
T:-Bekötjük a fejedet szépen,nehogy leragasztózd a kölcsön ruhádat :) Ja meg főőleg a szép szempilládat !!Tartsd vissza a levegődet kb egy napig.
Jöhet a ragasztóóó...utána a rongyok, na jó, a textil csíkok.

 Tristen:- Mit is mondjak...Hürrem, finoman szólva is  rém előnytelen neked a zacskó. :)))Ennél még a kis copfos ovishajad is jobb volt :)))
Hürrem:-.........(nem szalonképes)
Na jó, elég.Ne verekedjetek, lányok!

 Ha elegendő csíkot ragasztottunk a fejecskére, akkor már nem sok a dolgunk.
Hagyjuk jól megszáradni, utána a zacsit a belsejéről lehúzzuk, és kész is a hajszálpontosan a buksira méretezett parókasapi.Nagyon fontos ez, mert pl.az Arizona fejére készített parókasapi Tristen fejére nagy! Pedig elvileg tökegyformák-de mégsem!
 Ezután már csak a haj rászerelése következik...majd megmutatom azt is, remélhetőleg.




2 megjegyzés:

  1. Alig várom a parókakészítés többi részét. Az engem is érdekel, pedig én sem nullán vagyok a témába, de minden ötlet érdekel. Ja a műhajat honnan szeded? Felnőtt parókából?

    VálaszTörlés
  2. Hajazás: én a múltban kaptam két videó linket, amit meg sem köszöntem, és az alapján csinálom a horgolt babáknak most a hajat. érdekes Vállalkozás. A babahaj beszerzési lehetősége engem is nagyon érdekel!

    VálaszTörlés