2016. augusztus 23., kedd

Blythe még

Még néhány kép a Blythe babákról. (képek forrása:internet)
Vigyázat, fertőzésveszély!! :D
Na és, a bőség zavara: normál vagy ízületes test, fehér, napbarnított, vagy normál, frufrus vagy nem, és az ezer hajszínből melyik legyen?? Nem könnyű a választás, hacsak nem az a cél, hogy a dobozból előkerült lényt azonnal darabokra szedjük, és nekiálljunk átfesteni, átszabni, újrahajazni stb. Ami viszont nagyon jó szórakozás amúgy, de én most egy olyan babát kerestem, aki így ahogy van, tetszik. Azután,persze, nem kizárt, hogy némi kezelésen átesik majd, de azért az ne legyen SOS.
A képek nagy része OOAK doll, de pár céges fotó is elbújt köztük :)
 Kócmanci ❤️



 Néhány Icy doll, ők hasonlóak a Blythe-hoz, de kicsit más a szemformájuk, meg az arc és száj forma is, méretre meg testre szinte megegyeznek. Ruhaméret szempontjából ugyanaz.

 Itt pedig egy kép a méretekkel, nekem is jól jött, ruhakészítéshez, hátha másnak is :)
És a jó hírt is mondom: Megrendeltem az Illetőt !!!
Már csak várakoznom kell...és várni.....és várni vagy két hónapot.
Hogy addig se unatkozzak, kötöttem a leendő babának pár pulcsit. Ne csak rendelésre mások babáinak kössek :)
Majd mutatom, ha lesz elfogadható kép is róluk.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik :) Én nem merek hozzányúlni az enyéimhez, nehogy valamit végleg elrontsak, úgyhogy marad a varrogatás.

    VálaszTörlés
  2. Enyém még úton van :) így kötök neki egyenlőre, mert az rugalmas nem annyira kell pontosan passzolnia :) remélem, jók lesznek neki, az eddig készült pulcsik legalábbis jók lettek.

    VálaszTörlés