2017. október 31., kedd

Hajbeültetés

Átváltoztatjuk c. műsor következik.
Ez a kis horgolt babácska már több, mint két éve készült. De, amikor horgoltam, történt egy szomorúság az életemben, elvesztettem valakit. Mindentől elment a kedvem, és minden készítményem abbamaradt egy időre. Így maradt ő is befejezetlenül, kis szerencsétlen állapotban, szegényke. Na, ma elkaptam, és elvittem hajbeültetésre :) A haja színe élőben csodaszép türkizkék, vagy olyan zöldes-kékes-vízszínű, sajnos, nem tudtam jobban fotózni.
Ilyen volt régen:


Valami sapi volt a fején, mivel nem volt haja.
És itt már kezdődik a műtét:
Kis idő múlva pedig ez lett belőle, rengetegsok kékes sörényke, végül még egy kis mosoly is sikeredett.
 Fülecskék szép hegyes végűek, ahogy illik egy elf kisasszonyhoz. Kezei babásak, egyszem hüvelykujjal. A feje forgatható megoldással készült. Az egész kismanó tetőtől talpig alig 15 centi magas.

 Kölcsön pulcsi Blythe-tól, a szoknya pedig barbie - nem látszik, de hónaljig fel van húzva, mert rettentő nagy neki :)

Na ugye, így azért jobban érzed magad?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése