2017. május 24., szerda

Sindy ruhaszett Designa Friend babán

Panchita bemutatja, hogy a Tesco-s Sindy baba ruhája hogyan áll a Designa Friend babának.

Ezek a netes képek a szettről, Sindy babán. Sajnos, későn kaptam észbe, és a dobozt nem fotóztam kibontás előtt.
 


A nadrág nem leggings, mint ahogy gondoltam, hanem lábfejes. Nem illeszkedik teljesen jól, pl. az ülepe lehetne nagyobb.

Hátul tépőzáras a csizma, könnyen feladható így. A mérete teljesen jó a DF lábra is. A szára nekem visszahajtva jobban tetszik.



a legjobb darab szerintem ez a mellény, pufi, puha, és szép patentokkal záródik.
 
A műszőrme hosszú ujjú felsőben selyem bélés van, emiatt nem rugalmas, Panchitának egy picikét szűk, bár összeér. Az ujja is kicsit rövid, bár élőben nem ennyire tűnik fel.
Cuki szív applikáció van az elején.
 A mellény elég bő ahhoz, hogy jól fel lehet adni a szőrmi felsőre is.
További darabok:kesztyű és fülvédő.
Itt van a teljes szett a babán. Ha összehasonlítjuk az első képpel...szerintem a DF baba sokkal aranyosabb. A méretkülönbség nem nagy, tehát nyugodtan hordhatja a Sindy-ruhákat, cipőket.
Még rápróbáltam a ruhát más 18" méretű babákra is. A csizma egy AG baba lábán, neki is jó a méret!

 Viszont a szőrmifelső nagyon szűk, egyáltalán nem tudja hordani.
 A pufi mellényke ellenben neki is összeér, igaz az is, hogy csak egy vékony blúz van alatta.
 A nadrág egyáltalán nem megy fel a popsira.
 Végül Kelsey is felpróbálta, az ő sikkes alakjára persze, illik minden darab :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése