2017. május 24., szerda

Journey Girls Sweet Dreams Trundle Bed

Nem az van, hogy a babák nem tudnak hol terpeszkedni. Van nekik többféle babakanapé, fotelek, ágyak, stb. és van ugye a mi kanapénk, ahol tanyáznak változó csoportok.
Hanem az történt, hogy megláttam ezt a kanapét, és muszály volt megvennem.
Azt nem is írom le, mennyiért, mert nevetséges az összeg. Licitáltam rá, megnyertem.
Valamiért biztosra vettem, hogy darabokban lesz, és össze kell majd szerelni, mint egy IKEA-bútort.
Ezért aztán nagyon meglepődtem, amikor meghozta a posta a hatalmas nagy dobozt.Eléggé nehéz is volt, mert az ágy váza fémből van.Ez itt már a saját doboza, a külső csomiból kiszedve.


Ágyneműk, lepedők, mindenből kettő, mivel ez egy vendégágyas kanapé.Ha itt aludna a barátnő esetleg :)
El kell mondani, hogy az egész szuper minőségű, minden kis varrás hibátlan, és precíz. Minden párnán persze ott virít a jóó nagy címke. A huzat sarkán az a rögzítőgumi, mint az igazi ágyneműkön. Nagyon tetszik!

 Felhajtottam a lepedőt, hogy látszódjon a betolható vendégágy.

 És, mivel ez még Húsvétkor volt, a Nyuszi egyből el is foglalta.


3 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen szuper!! Mesés! Csodás! Kell nekünk is :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sokáig néztem ezt az aukciót, az American Girl babáimnak, aztán valahogy megint elfelejtettem időben licitálni... De jó helye került, nagyon szép kis ágy.

    VálaszTörlés
  3. Biztosan több is van, mert miután az enyém már meg is érkezett, láttam megint egyet.

    VálaszTörlés