2017. augusztus 25., péntek

Egy találkozó képei

Babagyűjtők találkozójáról van szó. Igen, ilyen is van bizony, sőt, most volt az ötödik már. Most végre én is el tudtam menni, és mondhatom, nagy élmény volt.
Bogi vállalta idén a házigazda szerepét, meg volt hirdetve tombola, babaszépségverseny, és babázás minden mennyiségben :) Kezdődhetett a tervezgetés, ki melyik babáját hozza el, ki kit szeretne élőben látni, kézbevenni, megcsodálni.
De, nem is számítottam ennyi rengeteg sok babára! Minden lehetséges helyen csapatosan tanyáztak a mindenféle barbik, MH, kicsik-nagyok, még nagyobbak, reborn és gyerekbarbie, nem is tudtam mindent jól lefotózni.





Én nagyon kíváncsi voltam a Flavas Barbiera, mert még csak képen láttam eddig, és olyan különlegesen szépek! Adélnak hála, most aztán volt belőle egy csomó. Nekem nagyon tetszettek!

Másik vágyam a nagyi Barbie látása, most belőlük is eljött egy népes csapat, sőt nagypapák is voltak, le is fotóztam őket is. Azt hittem.De csak most látom, hogy addigra már a vidám tengerészek foglalták el a szobát :)

És hát, a Götz babák és más nagyobbacskák is szép számban eljöttek, legnagyobb örömömre :)
Így Emily trécselhetett velük egy kicsit.

A Moxie Teenz lányok, na igen... Tristen és Arizona. Eleinte szép illemtudóan viselkedtek, de amikor meglátták Gavint, szabályosan lerohanták :) Bár nekem úgy tűnt, volt aki csak a cipőjét szerette volna megszerezni :)
Külön meglepetés volt nekem a kis Paola Reina baba, akit Orsi hozott magával.Miután mostanában szerettem bele a Corolle Les Cheries babákba, és ő kb. ugyanaz a méret, nagyon cukik együtt is, ruha-cipő méretük egyforma, lehetséges, hogy egyszer hozzánk is jön majd egy :)Egyenlőre, most egy kis vöröske Corolle babával lettem gazdagabb, köszi Orsi, hogy elhoztad nekem :)
Felsorolni sem tudom, mennyi érdekes és különleges baba volt abban a szobában :) és hozzá jókedv, beszélgetések, ismerkedés egymással, a babákkal, babaruhák és cipők próbálása, cserebere, igazán egy nagyon jó hangulatú nap volt! Cipőpróba. Jól állt neki a pillangós cipőke, alig akarta visszaadni :)
Felnőttek, amikor játszanak :)






A korosztályokról csak annyit, hogy másfél éves volt a legfiatalabb résztvevő  és a két másik kislánnyal együtt tündéri aranyosan játszottak közöttünk. Sajnálom, hogy róluk nem készült néhány kép, mondjuk, amikor betelepedtek a játékbaba ágyikóba :)
Hogy éhen ne haljunk, mindenki vitt valami finomságot, és Bogi anyukája pedig sütött nekünk nagyon fini pizzás csigát.
Nem csak babák voltak, ezek a hímzések pl. nagyon szépségesek, meg is mutatom.
A nap végén, kissé elfáradva, mindenki illedelmesen mosolyog.

De aztán...Tündi bedobta magát, és lett nevetés is :)
A szépségverseny résztvevői kezdenek gyülekezni a felső polcon. Sajnos, nem mindenki fért rá a képre :( Szavazás után eredményhirdetés, és a győztes kapott szalagot-koronát-virágcsokrot. Ahogy kell :) A neve annyira hosszú, hogy képtelenség megjegyezni.

Ő ugyan nem nyert, de nekem nagyon tetszik!
 Gyönyörűséges baba, aki csak messziről szemlélte a zsibongást.

Végül, egy istenien aranyos duci énekesnő, kedvencem lett ő is!
Összességében, egy nagyon kellemes , vidám nap volt, régi és új ismerősökkel, barátokkal, és rengeteg babával.
Köszönöm nektek!
Ez a hobbi lényege. Egy téma köré gyülekezve-ami most itt a játékbaba volt éppen- egy csapat ember jókat beszélgetve, vidáman, együtt tölti az időt.
Kell ennél több?
❀❀❀
Utóirat: előkerültek a nagyik! 😀












2 megjegyzés:

  1. Annyira örülök, hogy megismerhettelek!! Nagyszerű nap volt! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök nagyon, hogy láttalak végre, és beszélhettünk kicsit. :)

    VálaszTörlés