2018. február 6., kedd

Götz vöröske, a kivétel

Na ő az, akit sokat-sokat nézegettem, mire elszántam magam arra, hogy jöjjön.
A nagyobb méretű babák nekem eléggé megosztók: van néhány, akiért odavagyok, de a többiek meg valahogy mégsem tetszenek igazán. Kicsit túl dundik, vagy az arcuk nem egészen tetszik, vagy mindkettő. Nem igazán kedvenceim a csecsemőbabák sem, sőt némelyik egyenesen riasztó tud lenni. Ebből a 45 cm körüli méretből legjobban a nagylányosabb babákat szeretem, mint pl. a Journey Girls, American Girl, Designa Friend.
Götz kedvenceim a Happy Kidz babák, mint Emily( ő már nálunk lakik, később írok róla is) meg a nagy porcelánbaba Fanni, aki elindította a 18"-os lavinát nálunk.



Volt egy másik nagy Götz babám  is, de ő már másnál lakik.Egy képet azért beteszek róla is.

Viszont a vöröske mégis hiányzott a csapatból, de megláttam őt, és hát, lőn.
Így érkezett meg:




Dundi is, meg gömbölyű is, meg valamennyire csecsemőszerű is, úgyhogy teljesen kilóg a babáim sorából,  de valahogy mégis cuki :) Megmagyarázni nem nagyon tudom, miért tetszett meg. De, itt van, a kis   kivétel.
Szemrevételeztük jobban, a testét, a haját, meg a tarkóján a jelzést.


Fürdés következett, némi horrorjelenettel, ahogy a kertben lóg a rózsafán, dehát ott sütött jól a nap. 😂
Elég sokáig tartott, mire teljesen kiszáradt.

Végül, tisztán, illatosan, átöltöztetve piheni ki a fáradalmakat a kanapén. 
Elég nagy baba,  kb 50 cm, de nehezen mérhető meg pontosan, mert kicsit görbe a lába. Mivel ugye széép dundi mindene, nemcsak a teste, de a karja meg a lábai is, így neki saját ruhák kellenek, mert még az American Girl babák ruhái is kicsik, meg szűkek rá.
Egyenlőre most ezeket a ruhákat találtam. Külön tetszenek a lábai, így, bár van már cipője is, de mezítlábaskodik.


Ui: a képek nem adják vissza, de élőben nagyon szép hamvas a 'bőre' és egészen élő arckifejezése van, ez a kívülállók elfogulatlan véleménye is, nemcsak az enyém. 😃
szóval, jó helyen van itt, nálunk.






2 megjegyzés:

  1. Nem hittem , hogy különösebben tetszeni fognak az ilyen típusú babák.Valahol elvégre meg kell húzni a határt , nem lehet mindegyiket összegyűjteni ( főleg vásárolni )...de vettem egy barátnőm kislányának egy 32 cm-es Paola Reina Cleot ( a vigyorit ), és láttam pár átszabottat ezekből ,
    ÉÉÉs... VETTEM egy LIUt MAGAMNAK!!!
    Már megrendeltem az üvegszemet is , később majd alpakát is szerzek parókának...telesen ráizgultam . Az oroszok nagyon jók ebben , ott láttam sok ilyen csajszit átszabva.

    VálaszTörlés
  2. Hello :-). Some of the big dolls are very tempting :-). My largest is Mei from Paola Reina, she's 60 cm! I'm intrigued by Fanni the porcelain doll! The picture of the body on the tree is hilarious :-D.

    VálaszTörlés