2018. február 10., szombat

Paola Reina

Na, igen. Bevallom, nem is ismertem ezeket a csodaszép, aranyos kis babákat, egészen addig, amíg valakitől el nem hangzott az ominózus mondat: Lányok, végre lehet nálunk is PaolaReina babákat kapni, láttátok? Kb így.  Erre én persze rögtön rákerestem, ki az,  milyen, mekkora stb. Kiválasztottuk, kinek melyik tetszene, és nekem egyértelműen és rögtön Cristi lett a kedvencem. De akkor még eszembe sem jutott elrohanni és venni egyet. De felkerült a kívánságlistámra azért, naná!
Telt az idő, és nyáron a babás találkozón élőben is kezembe kaparinthattam egyet, igaz nem Cristi, de szintén nagyon kis aranyos babácska, aki most ha jól tudom, Fricskamacskánál lakik. Eredmény: pár hellyel előrébb ugrott azon a listán.
Végül pedig nemrégen, teljesen véletlenül megláttam egy hirdetést egy PaolaReina babáról... és méghozzá pontosan a kis kedvencem volt az! Na, itt azután már nem sokat vacakoltam, és így már itt is van őcukisága 😃
Ez itt a hivatalos kép róla, és a csapatról, amiben szerepel.

Nagyon szépen kidolgozott kis baba. Paola Reina egy spanyol babakészítő, több méretben és több típusban készülnek a babák nála. Szokásos módon, van szőke, barna, vörös, keleti, stb típus. Vannak bébi babáik is, és egész nagylányosak is, sőt a Gorjuss babák is hozzájuk köthetők.Minden babájuknak minden részét, és a ruhákat, kiegészítőket is kizárólag Spanyolországban gyártják, az 1870-es évektől kezdve, Alicante tartományban. Ezt a dobozán is látszó védjeggyel tanúsítják.
Van egy csuda érdekes tulajdonsága a PaolaReina babáknak, mégpedig, hogy illatosak, finom vanília illatuk van. Ez idővel  csökken, de ennél az új babácskánál még eléggé erősen érződik.

Lássuk most. Itt még a dobozában nézeget.
Ő ez a csíkos ruhás kiadás, masnival és kis rózsaszín cipellőkkel, 32 cm magas. Nagyon szép a doboza is, és! bele van írva, hogy 3éven felülieknek, tehát: nekem is való. haha 😂




Minden lehetséges helyen a cégjelzés.
A ruhán
A szokásos helyen, a tarkón
A füle mögött, a kispolcon
De, neki még a hátán is
Sőt, a cipőtalpán is

A ruhácska nem túl komplikált, de nagyon finoman kidolgozott. A kis rabruhán egy rózsaszín masnis öv, hátul tépőzárral, és a bugyi. Kész is :)
Haja nagyon sűrű és szép, a Corolle babákénál kicsit erősebb szálú, de az is lehet, hogy csak még az a gyári bevonat van rajta. Megmosom majd, és kiderül.
Előzőleg vettem már két Corolle babát, ezek a francia babák mintha csak az unokatestvérei lennének a kis spanyolnak, annyira hasonlítanak Cristire. Nem tudom, melyik cégé volt előbb, de nem is lehetne tagadni a rokonságot. A testük szinte egyforma, a méretük is -max 1cm a különbség- na és a Corolle babáknak is vanília illatuk van -- szóval tényleg rokonok. 😃
Van viszont egy jelentős különbség, a Corolle babáknak pislogós, alvós a szemük, a Paola Reináé pedig fix.
De, csodaszép, és elég élethű is. Nagyon szép finomszálú a szempillája.

Jól kiegyensúlyozott a kis teste, mert mindenhol stabilan megáll. Na jó, a cipőtalpa is segít ebben egy kicsit.

 Összegezve, nagyon szép, minőségi babácska, máris megszerettük.
És! Most inspirációt kaptam újra a 32 cm méretű babaruhák készítéséhez is. Miután az utóbbi időben szinte csak Blythe meg Pullip méretben készültek a ruhák.
Szóval, örülök neki, hogy ő is itt lakik már. Köszi, Orsi azt a bizonyos mondatot ❤️


4 megjegyzés:

  1. Hi, she's lovely! Congratulations with the new doll :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a kis vöröshöz , ha lesz második PR ,nekem is lesz ilyen Cristim . Közben az én Lium is megjött a német Amazonról.

    VálaszTörlés
  3. De jó! Örülök, hogy vettél egy Paola Reinát! Én is nagyon szeretem, bár a vanília illat nem a kedvencem. Pesten az Imaginárium Játékboltban lehet pislogós Paola Reina babát venni, nem ilyen néven az igaz, de ugyanaz a márka. És hát borsos az ára.

    Nagyon bájos pofijuk van, meg kell hagyni.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a kis tündéredhez, bizony most nálunk lakik a kislány, akit emlegettél, és Zsolna névre lett keresztelve. Sokáig háttérbe szorult, habár mindig a polcomon csücsült, de mostanában elég sokat van a kezemben. :) Nem is tudom, bemutattam-e a blogban, annyi mindenről nem írtam :(

    VálaszTörlés