2018. augusztus 4., szombat

Flavas Kiyoni

Vannak a Barbiek, és van a Flavas.
Hasonló, de teljesen más. :) Gyönyörű, karakteres arcok, mozgékony, mellkasban is ízületes test, nagyon jó minőség és sokféleség jellemzi őket egész röviden.
Nem sokan vannak, mert kb. egy éves lét után meg is szűnt a gyártásuk, sajnálatos módon. Lehet, hogy túl jól sikerültek? Volt már ilyenre példa ... :(
Jó rég óta szerettem volna belőlük néhányat, de valahogy nem nagyon találkoztunk. Egy fiút kivéve, akit szintén azért vettem meg, mert olyan más volt, mint a Ken. Ő Liam, és valahol már írtam róla.
( megkerestem, itt: http://tristendolls.blogspot.com/2013/12/nyomozzunk-egyutt-ki-lehet-o.html#comment-form ) Ő az:

Ma viszont egészen véletlenül szabályosan ránk tukmálta őt egy bácsi a bolhapiacon.
Ilyen volt. Rémületesen szánalmas és piszkos volt szegény, és az egyik kisujja sajnos, hiányzik.
A haja rasztás, kócos, mégis-velünk akart jönni :)

Élőben még sötétebb a színe, egészen sötét, mint az étcsoki. Itt jól látni a mellkasnál az ízületet.
Hosszas wellness következett, mindenféle kencékkel kényeztettem őt, majd kerestünk gyorsan egy ruhát, amíg a másik szárad. Ez a ruha az egyik duci Barbié így neki meglehetősen laza strandruha, de a színe jól áll. A haját feltűztem egy zöld csipesszel, és tessék, lehet csodálni, csodaszép lányzó lett! Mintha vidámabban is mosolyogna.
A neve talán Zumba lesz. Vagy valami más. Lehetne neki fűszoknyát készíteni, vagy valami színes igazi autentikusat.
Itt van ő.


Sajnos a frufrujába bele van nyírva, de az eredeti kis fonott tincsei megvannak. Egy kép, ahol kitekeredve pózol. Nagyon életszerű, hogy nem olyan merev a teste.

Cuki kis lapos lábak :)

 


Ez a fajta kar, ami így könyökben csavarozva mozog, nem a kedvencem, de ez a baba nagyon tetszik. Jöhetnek a többiek ! :D



2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az új leánykához! Igen egy jó széria volt, tényleg kár hogy már nem lehet könnyedén beszerezni őket.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Én is sajnálom, mert tényleg érdekesek és különlegesen szépek. Majd nyitva tartom a szemem, hátha találok még. :)

    VálaszTörlés